П`ятниця, 2024-04-19, 2:04 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Степанівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Ємільчинської селищної ...

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


10:19 AM
Обдаровані діти – майбутня еліта нації

 

23 березня в Степанівській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося засідання педагогічної ради з питання роботи педколективу із здібними, творчими, талановитими, обдарованими дітьми.                                                                Творчий, інтелектуальний потенціал людей є рушієм прогресу суспільства, тому обдарованість необхідно своєчасно виявляти і розвивати.

Обдарована дитина – дитина, яка вирізняється яскравими, очевидними, інколи визначними досягненнями або має внутрішні задатки для досягнень у певному виді діяльності.

З презентацією про зміст, форми і методи роботи з творчими, здібними, талановитими, обдарованими дітьми виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Красновська Наталія Степанівна.

На основних аспектах психологічного портрета обдарованої дитини, формах і методах психолого-педагогічної підтримки обдарованих дітей зупинилася Яценко Зоя Василівна – психолог школи.

 

Баранова Ольга Миколаївна – керівник гуртків, проаналізувала роботу гуртків, що працюють в школі, представила учасників-дипломантів конкурсів у 2016-2018 н. р.

Досвідом роботи та основними проблемами  при роботі з обдарованими дітьми  у своїх поділилися вчителі-предметники, у  виступах яких, основна увага зверталася на  різні види урочної й позаурочної діяльності.

За результатами роботи педагогічної ради було ухвалено наступні напрямки та заходи, спрямовані на підвищення якості роботи з обдарованими дітьми:

  1. Впроваджувати в практику роботи вчителів з обдарованими учнями принцип індивідуальності і диференціації навчання.
  2. Здійснювати моніторинг результативності роботи учителів з обдарованими дітьми.
  3. Забезпечувати участь учнів у різного рівня олімпіадах, конкурсах, турнірах та інших заходах, спрямованих на виявлення і самореалізацію обдарованих дітей.
  4. Залучати учнів до освітнього процесу через системне використання різноманітних видів урочної та позаурочної діяльності.
  5. Проводити з метою раннього виявлення обдарованих дітей поглиблену діагностику інтелектуальних та творчих здібностей учнів початкової школи.

Удосконалювати систему форм і методів роботи з діагностики учнівського колективу з метою виявлення інтелектуальних, творчих здібностей.

 

Переглядів: 307 | Додав: radiol | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30