П`ятниця, 2024-04-26, 1:59 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Степанівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Ємільчинської селищної ...

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


11:35 AM
Річний звіт про діяльність закладу

Фінансова діяльність: http://st-school-emotg.at.ua/blog/

Звіт керівника Степанівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за 2019-2020 навчальний рік

       У 2019 -2020 навчальному році в Степанівському ЗЗСО навчалося 128 учнів.

       Середня наповнюваність класів становила 12 учнів на один клас. Атестовано 105 учнів. З них з високим рівнем знань закінчили школу 12 учнів. Високий та достатній рівні  знань мали 36 учнів. Якісний показник (7 – 12 балів) становить 45 відсотків.              

       Кращих результатів у навчанні досягли учні 6-го класу ( класний керівник Радченко К.І.), де більше 70% учнів мали добрі та відмінні знання. З гарними результатами закінчили навчальний рік  учні 4 класу (класовод Андрейчук Л.С.).  На 7 – 12 балів тут навчалося більше половини учнів. Майже половина учнів 8 класу закінчили школу з достатнім  та високим рівнем знань  (класний керівник  Шевчук В.П.)

      Всі учні 1 – 8 та 10 класів переведені до наступних класів.

      У зовнішньому незалежному оцінюванні навчальних досягнень взяли участь 10 випускників закладу. Прохідний бал з усіх предметів, які здавали, набрали 9 учнів. Всі  9  випускників 9-го класу здобувають середню освіту. З них у закладі  - 7, у професійних училищах – 2.

      Учні закладу взяли участь в районних олімпіадах з 10 предметів. 6 учнів стали призерами олімпіад та конкурсів. 2 учні були учасниками обласних предметних олімпіад з біології та правознавства.

       Враховуючи основні завдання, які визначені в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепцією НУШ,«Про охорону дитинства», «Про оздоровлення та відпочинок дітей», програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України», наказів МОНу, Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки та іншими директивними та інструктивними документами Міністерства освіти і науки,  виховна діяльність у закладі була спрямована на створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів; формування життєво компетентної особистості; становлення  громадянина-патріота України з демократичним світоглядом та культурою, свідомого ставлення до свого здоров’я, формування засад здорового способу життя. Виховна робота здійснювалась згідно з планами, які передбачають упровадження сучасного змісту виховання в Україні. Це формування загальнокультурних і національних цінностей та соціально значущих якостей особистості, що характерні її ціннісним ставленням до себе, до сімї, родини, людей, до суспільства і держави, до природи, культури і мистецтва, праці. Виховну діяльність заплановано за принципами системності, врахування інтересів різних категорій учнів. Проведено ряд місячників, тижнів, відкритих виховних заходів. В закладі немає учнів, які стоять на обліку в кримінальній міліції, відсутні випадки дитячого травматизму, вживання наркотичних засобів. Значна робота проводилася по запобіганню та протидії проявів булінгу у закладі.

      Протягом року проводились батьківські збори, працював педагогічний лекторій для батьків, засідання шкільного та класних батьківських комітетів, семінари класних керівників, методичне об’єднання класних керівників.

      В закладі працювали такі гуртки: «Чарівний світ паперу», «Паперова пластика», «Школа безпеки», «Вартові Вітчизни» та «Краєзнавець».

      Учні закладу ставали неодноразово переможцями  районних та учасниками обласних спортивних змагань з різних видів спорту, призерами районних та обласних творчих конкурсів. Учениця 6 класу Волощук Вікторія зайняла призове ІІ місце в обласному етапі  Всеукраїнської акції «Годівничка» (номінація «Кращий вірш, оповідання про птахів»), а Сокирко Тетяна (8 клас) переможець районного етапу даного конкурсу в номінації «Краща поробка, листівка про зимуючих птахів». Гайченя Яна (7 клас) брала участь в районному конкурсі «Книгоманія -2020». Міненко Ванесса зайнялаІІ місце у конкурсі "Зимова казка – 2019».Лауреатами конкурсу читців поезій Т.Г.Шевченка «Єднаєм  душі словом Кобзаря» стали Євтушок Є., Яценко Р., Волощук Вікторія  (учні 10, 8, 6 класів). Волощук Вікторія зайняла ІІ місце в У виставці-конкурсі «Декоративний розмай» номінація «Гончарство,ліплення».

      Майже 99 відсотків учнів школи забезпечені підручниками.

       Навчально-виховний процес у школі забезпечували 25 педагогічних працівників, 4 з яких працюють за сумісництвом. З них вищу категорію мають 12 вчителів, І категорію  - 9, ІІ – 3. Три вчителі мають педагогічне звання «вчитель-методист». Середній вік педпрацівників становить 45 років.. Середній стаж роботи – 26 років. Покращився професійний рівень вчителів школи. Більшість педпрацівників школи  пройшли курси підвищення кваліфікації. Атестовано трьох педпрацівників на відповідність раніше присвоєній вищій категорії.    

       Навчальний посібник «Нестандартні уроки та позакласні заходи із захисту Вітчизни», розроблений вчителем української мови і літератури та захисту Вітчизни Шевчуком В.П., відзначений дипломом І ступеня на районній педвиставці та ІІ ступеня  - на обласній.  

       Проведено 6 засідань педагогічної ради школи, видано 64 накази.

  У 2019 – 2020 навчальному році педколектив працював над методичною проблемою «Формування ключових компетентностей особистості вчителя і учня в умовах нової школи».

        Відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року пріоритетними завданнями, цілями школи в новому навчальному році будуть:

  • впровадження нових державних стандартів загальної середньої освіти з урахуванням компетентностей, необхідних для успішної самореалізації;
  • розробка та реалізація системи дослідження  та аналізу роботи учнівського та педагогічного колективів;
  • запровадження принципу дитиноцентризму (орієнтація на потреби дитини);
  • реалізація системи внутрішнього контролю на основі управлінських рішень;
  • організація  роботи методичних обєднань;
  • розвиток матеріальної бази школи;
  • підвищення рівня участі та професіоналізму учнів у виховних заходах школи та району;
  • цілеспрямована спільна робота педагогічного колективу і кожного вчителя над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів з усіх навчальних предметів;
  • впровадження інформаційних та комунікативних технологій, комп’ютеризації та інформатизації навчально-виховного процесу;
  • вивчення і творче впровадження в практику навчання і виховання учнів педагогічних інновацій вчителів району, області, України;
  • робота над удосконаленням уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня, самореалізації творчої особистості; шкільних олімпіад та більш реальна індивідуальна підготовка учнів до участі в олімпіадах, конкурсах різного рівня;
  • робота зі здібними та обдарованими дітьми;
  • нормативне забезпечення, педагогічний аналіз та самоаналіз, контроль та корекція навчально-виховного процесу;
  • забезпечення ефективності управління науково-методичною роботою;
  • науково-методичне та кадрове забезпечення до профільного та профільного навчання в середній та старшій школі;
  • активізація роботи з питань виховання громадської свідомості учнів, шкільного самоврядування, формування патріотизму, громадських і конституційних обов’язків, поваги до державних символів України , національної ідеї;
  • реалізація вчителями - предметниками, класними керівниками принципів диференціації та індивідуалізації, психолого-педагогічних особливостей дітей;
  • глибоке вивчення проблеми наступності навчання в школі І –ІІ – ІІІ ступенів, адаптація учнів у школі, перехід на новий зміст навчання;
  • робота з профілактики дитячої злочинності та правопорушень;
  • дотримання санітарно-гігієнічного режиму, здійснення медичного обслуговування учнів у школі;
  • створення безпечних умов з охорони праці для учнів і працівників школи, виховання економічної, естетичної, правової культури.

Методичною проблемою педагогів школи у 2020 – 2021 навчальному році буде  «Формування ключових компетентностей особистості вчителя і учня в умовах нової школи».

 

Підсумки роботи школи за 2018-2019 н.р.

https://drive.google.com/file/d/1d9onF9akoQ3Xqzzmpz5yQi0qz7GJGwGV/view?usp=sharing

 

 

 

Категорія: Звіти | Переглядів: 192 | Додав: radiol | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031