23 березня в Степанівській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося засідання педагогічної ради з питання роботи педколективу із здібними, творчими, талановитими, обдарованими дітьми. Творчий, інтелектуальний потенціал людей є рушієм прогресу суспільства, тому обдарованість необхідно своєчасно виявляти і розвивати.
Обдарована дитина – дитина, яка вирізняється яскравими, очевидними, інколи визначними досягненнями або має внутрішні задатки для досягнень у певному виді діяльності.
З презентацією про зміст, форми і методи роботи з творчими, здібними, талановитими, обдарованими дітьми виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Красновська Наталія Степанівна.
На основних аспектах психологічного портрета обдарованої дитини, формах і методах психолого-педагогічної підтримки обдарованих дітей зупинилася Яценко Зоя Василівна – психолог школи.
Баранова Ольга Миколаївна – керівник гуртків, проаналізувала роботу гуртків, що працюють в школі, представила учасників-дипломантів конкурсів у 2016-2018 н. р.
Досвідом роботи та основними проблемами при роботі з обдарованими дітьми у своїх поділилися вчителі-предметники, у виступах яких, основна увага зверталася на різні види урочної й позаурочної діяльності.
За результатами роботи педагогічної ради було ухвалено наступні напрямки та заходи, спрямовані на підвищення якості роботи з обдарованими дітьми:
- Впроваджувати в практику роботи вчителів з обдарованими учнями принцип індивідуальності і диференціації навчання.
- Здійснювати моніторинг результативності роботи учителів з обдарованими дітьми.
- Забезпечувати участь учнів у різного рівня олімпіадах, конкурсах, турнірах та інших заходах, спрямованих на виявлення і самореалізацію обдарованих дітей.
- Залучати учнів до освітнього процесу через системне використання різноманітних видів урочної та позаурочної діяльності.
- Проводити з метою раннього виявлення обдарованих дітей поглиблену діагностику інтелектуальних та творчих здібностей учнів початкової школи.
Удосконалювати систему форм і методів роботи з діагностики учнівського колективу з метою виявлення інтелектуальних, творчих здібностей.
|